آشنایی با دفتر امور دانشجويي
اين دفتر مستقيما زير نظر مدير دانشجويي اداره ميگردد و اموري از قبيل كميته انضباطي، نقل وانتقالات و امور مشمولين بر عهده اين بخش است. لازم به ذكر است اين بخش ،مديريت كار دانشجويي را نيز بر عهده دارد و با اين كار زمينه اشتغال گروهي از دانشجويان را در دانشگاه فراهم كرده است.
اهداف و وظایف :
· اهتمام در شناخت شرایط دانشجویان در زمینه های فردی واجتماعی اعم از تحصیلی،مالی وخانوادگی و ارائه پیشنهادهای لازم دررفع مشکلات.
· شناخت امکانات بالقوه موجود درجهت اختصاص امکانات و کمکهای مالی ومعنوی به دانشجویان وتهیه مقدمات استفاده از این امکانات.
· اجرای خط مشی های تعیین شده در زمینه امور دانشجویی.
· نظرسنجی دانشجویان به منظور شناخت نیازها وکوشش درجلب مشارکت آنان در امور رفاهی.
· ارائه مطلوب خدمات رفاهی مورد نیاز دانشجویان در محدوه امکانات و ضوابط و مقررات.
· ارائه پیشنهاد و اعمال همکاریدر ایجاد رستورانها و خوابگاههای دانشجویی و اداره امور آنها.
· برقراری جلسات بحث وتبادل افکاربین استادان و دانشجویان.
· انجام امور مربوطه به ارائه کمکهای مالی به دانشجویان متقاضی طبق ضوابط مصوب.
· فراهم آوردن امکانات مربوط به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به دانشجویان.
· اعمال مصوبات کمیته انضباطی دانشجویی درمحدوده وظائف حوزه معاونت امور دانشجوئی.
|